Szívesség

it_guru I 2009.12.12. 12:38Bookmark and Share

Egyik munkatársam vett magának egy iPhone-t nemrég, és mivel tudja, hogy jobban benne vagyok az okostelefon-témában, ezért segítséget kért tőlem. Pár hete megvette a készüléket, és eddig kitartott a kezdeti lelkesedés, illetve az alapalkalmazások, és szeretne többet tudni a masináról. Először hárítani próbáltam, másodjára is, de nem tudtam lerázni, ezért leültem vele kicsit dumálni.

Nagyon sok újdonságot természetesen nem tudtam neki mondani, hiszen ha van előnye a szifonnak, akkor az pont az hogy, egész jól lehet használni különösebb zsonglőrtudás nélkül is. Bővebben az alkalmazásokról beszéltünk, és megkért rá, hogy ajánljak neki párat, ami mondjuk hasznos is.

 

Egy ilyen jutott hirtelen eszembe, amiről pár napja olvastam, a Flighttrack. Gyakran kényszerül arra, hogy repüljön, ez egy elég hasznos kis alkalmazás neki is, nagyon sok információt szolgáltat a repülőutakról a Flighttrack, gyakorlatilag a flightstat.com teljes anyagát teszi elérhetővé. Minden járatról folyamatosan frissül az egyébként is rendkívül részletes információ, így gyakran hamarabb tájékozódunk az esetleges változásokról, csúszásról, mint ha a reptérre hagyatkozunk. Időjárás az indulás és érkezés helyszínén, a járat várhatóan mikor indul és melyik terminálról, mikor érkezik. Ezen kívül van még benne egy élő nemzetközi repülős térkép is, így nem csak a saját utunkról tájékozódhatunk, hanem akár egy barátunk vagy rokonunk útja felől is. Nem próbáltam személyesen, de a leírás alapján a $10 ár a Pro változatárt igencsak megéri.

Azt kérte még a kolléga, hogy ha találok még pár hasznos alkalmazást, akkkor szóljak, de én szeretném ezt részben áthárítani rátok: aki nagy iPhone júzer, az nyugodtan pötyögjön pár sort, és mutassa be kedvenc, hasznosnak ítélt alkalmazását. Mindig öröm beszámolni egy jó vételről, és így nekem sem kéne kutakodnom. Kommentekben várom az ötleteket!

A bejegyzés trackback címe:

https://itguru.blog.hu/api/trackback/id/tr11592233

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kecske Úr 2009.12.14. 12:20:05

msn kliensnek az im+ appot ajánlom, szerintem ez a legjobban kezelhető a készülékre. A measures appot is ajánlom, ezzel lehet minden félét átváltani, valutáknál internetről mindig frissíti az aktuális árfolyamot. Hasznosnak nem feltétlen hasznos, de mindenképp nagyon jó app a shazam. Megnyitod az appot és odarakod a rádió mellé benyomod az egyetlen gombot és kis gondolkodás után megmondja mit is hallgatsz épp.
Ha esetleg jailbreakeli a telefont akkor ajánlom az ifile programot. Ez egy file kezelő program, plusz office dokumentumokat is lehet nézegetni vele. A cydiaból ajánlanám még az sbssettings programot. A legesleghasznosabb program az egész telefonra. Segítségével egy kattal bekapcsolható a wifi/bluetooth, vagy állítható a fényerő, sőt még task managerként is használható, így kilőhető a memoból a futó de már nem kellő app, emellé még lehet vele memóriát is takarítani.
süti beállítások módosítása