Mindenütt jó, de otthon

it_guru I 2009.11.01. 07:25Bookmark and Share

... még jobb. Hogy a lakás tükrözi-e személyiségemet vagy sem, az a legkevésbé érdekel, a lényeg, hogy nekem jó legyen. Amióta van wifi router, az sem köt meg, hogy éppen hol van az UTP kábel a lakásban, öröm időnként az ágyból dolgozni.

Azonban nem egy telefonomat sikerült tönkrevágnom azzal, hogy mániákusan a fürdőbe cipelem őket. Volt amit a pára csinált ki rövid úton és volt olyan is, amit egyszerűen a kádba ejtettem. Léteznek persze mindentálló hipertelefonok, csak azok annyira bumfordi rondák, hogy épeszű ember nem mászkál velük, hacsak nem síoktató vagy vizimentő. Gyártanak emellett külön a fürdőszobába szerelhető telefonokat, amivel a legfőbb baj a szerelhető kitétel, nekem nincs kedvem megbontani a csempét egy telefon miatt. A másik gond, hogy ezek a készülékek többnyire vezetékesek, azt meg kb. 10 éve köttettem ki a lakásból. A wifi óta vártam valami olyasmire is, amit Yoon Ungnoh koreai tervező valósított meg.  A Bathphone megszabadít az ilyen gondoktól, elég egy bluetooth kapcsolat a mobil és a fürdőszobai készülék között és voilá, lehet telefonálni, nincs több elmulasztott hívás. Ha valahogy még a Skype-ot meg a Google Voice-t is rá lehetne hekkelni, akkor ez lenne az ideális karácsonyi ajándék, legalábbis nekem.

A fűtési szezon beköszöntével találtam rá az új berendezés másik gyöngyszemére is, a lapát nélküli ventilátorra. Ez az a tárgy amire minden emberi számítás szerint semmi szükségem, mégis az instant get kategória. Nem mennék bele a részletekbe, tessék megnézni a képet meg az eredeti cikket. A lényeg csupán annyi, a Dyson Air Multiplifer eszméletlenül frankón néz ki. Jól mutatna a lakásban, ráadásul az ára sem túl vészes.

A bejegyzés trackback címe:

https://itguru.blog.hu/api/trackback/id/tr411490087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása